Завдання

Теми уроків(розділів) з предмету "Інформатика" (9 клас)

Завдання:  вибрати групу; розробити урок з використанням Інтернет-ресурсів; розмістити урок з додатками на дошку Padlet на сторінці "Результати"; з 15 по 17 листопада написати коментарі учасникам веб-квесту.

Група 1

  1.  Інформаційні технології у суспільстві (2 год) Інформатика як наука та галузь діяльності людини. Інформаційні технології. Класифікація інформаційних технологій. Основні інформаційні процеси, їх характеристика та моделі Інформаційні системи, їх види. Апаратне та програмне забезпечення інформаційної системи Інформаційні технології в освіті Етапи становлення інформаційних технологій Поняття інформаційного суспільства Інтелектуальна власність та авторське право. Етика і право при створенні та використанні інформаційних ресурсів Поняття про інформаційну культуру, інформаційну грамотність, ІКТ-компетентність

Група 2

  1. Мережеві технології (4 год)  Класифікація комп’ютерних мереж. Апаратне й програмне забезпечення мереж. Адресація в мережах. Мережеві протоколи Призначення й структура Інтернету Передавання даних в мережі Інтернет. Поняття про протоколи передавання даних. Адресація в Інтернеті. Поняття IP-адреси, доменного імені та URL-адреси Адміністрування доменних імен Інтернету Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої Способи під’єднання до Інтернету, функції провайдера Сучасні сервіси Інтернету (інтерактивне спілкування, форуми, конференції, соціальні мережі). Сервіси веб-2.0. Геосервіси Спеціальні інструменти пошуку (добірки посилань, пошукові каталоги, експертні системи). Розширений пошук

Група 3

  1. Комп'ютерні презентації (6 год ) Етапи розробки презентації. Вимоги до презентації Елементи дизайну презентацій Макети слайдів. Стильове оформлення слайдів презентації Використання діаграм у презентаціях Гіперпосилання і елементи управління в презентаціях Додавання відеокліпів, звукових ефектів і мовного супроводу до слайдової презентації Елементи анімації Управління показом презентації Друк презентації

Група 4

Основи інформаційної безпеки (4 год) Класифікація загроз безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах. Етичні та правові основи захисту відомостей і даних Захист даних. Шкідливі програми, їх типи, принципи дії і боротьба з ними Загрози, що виникають при роботі в Інтернеті. Засоби браузера, призначені для гарантування безпеки. Захищені сайти Захист від спаму Безпечне зберігання даних Резервне копіювання та відновлення даних. Безпечне видалення даних

Група 5

Комп’ютерне моделювання (6 год) Комп’ютерна модель та її переваги. Види комп’ютерних моделей: розрахункові, графічні, імітаційні та інші моделі. Поняття комп’ютерного експерименту Основні етапи комп’ютерного моделювання: постановка задачі та її аналіз, побудова інформаційної моделі, розробка методу й алгоритму дослідження моделі, розробка комп’ютерної моделі, проведення комп’ютерного експерименту Карти знань. Редактори карт знань Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей (фізика, математика, хімія, біологія тощо) в різних програмних середовищах

Група 6

Табличні величини та алгоритми їх опрацювання (10 год) Табличні величини. Елемент керування «багаторядкове текстове поле». Введення та виведення табличних величин Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів; суми або кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам; пошук елемента з найбільшим найменшим значенням, пошук заданого елемента Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів

Група 7

Комп’ютерні публікації (5 год) Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації. Основні складові публікацій Особливості роботи з графічними і текстовими об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації Алгоритм створення комп’ютерної публікації Створення, збереження, відкривання та друк публікацій

Група 8

Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор (6 год) Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Поняття колірної моделі. Растрові зображення, їх властивості. Формати файлів растрових зображень Векторні зображення, їх властивості. Формати файлів векторних зображень. Переваги і недоліки різних видів графіки Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень Засоби векторного графічного редактора Алгоритм побудови зображення з графічних примітивів Створення малюнків з кривих і ламаних. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування Групування і вирівнювання об’єктів. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах

Група 9

Створення персонального навчального середовища (8 год) Поняття персонального навчального середовища Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Хмарні технології. Опитування з використанням онлайн-форм Організація та планування колективної діяльності. Використання офісних веб-програм для створення спільних документі Синхронізація даних Створення і використання спільних електронних закладок Канали новин Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Поняття мови розмітки гіпертексту.


Комментариев нет:

Отправить комментарий